søndag den 3. februar 2013

Den gode nattesøvn, - på silkepuder

 
En god nattesøvn er en forudsætning for at man kan vågne veludhvilet og klar til at møde den nye dag med dens udfordringer. I nat har jeg sovet fantastisk. Ingen onde drømme, - ingen venden og drejen i en uendelighed. Ingen kik til uret på klokradioen hver anden time. Måske er det fordi jeg stadig har træthed i kroppen efter at jeg kom fra Shanghai i forgårs aften. Jeg tror nu mere at det er vores nye hovedpuder, direkte hjembragt fra Kina. Silke naturligvis og med indbygget massagepude med ormelort. Altså fra silkelarverne. Puden skulle kunne kurrere næsten hvad som helst. Stress, onde drømme, dårlige nerver og myoser. Det tror jeg nu ikke helt på, men de er yderst behagelige at ligge på. Færdig med at slås med selvdøde hovedpuder med fjer fra døde høns. Silkehovedpuder kan anbefales. De er bløde og lækre og holder faconen hele natten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar